Časté dotazy

Chci u Vás nakoupit, ale nechce se mi registrovat.
Ano u nás lze provádět nákupy i jako neregistrovaný / anonymní zákazník. Registrace není podmínkou nákupu v našem e-shopu.

Jak postupovat v případě reklamace?
V případě reklamace nám prosím zašlete e-mail nebo zatelefonujte a my s Vámi po telefonu / e-mailu probereme detaily postupu reklamace.  V každém případě je vždy třeba spolu se zbožím zaslat záruční list (originál), doklad o koupi / fakturu (stačí kopie, originál si ponechejte).

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé reklamace?
Ze zákona má výrobce popř. distributor zboží do ČR 30 dnů na vyřízení reklamace, ovšem v drtivé většine se tato doba zkracuje na 10-12dnů.

Platí také u Vás 14-ti denní záruka vrácení peněz?
Ano i u nás v našem e-shopu dodržujeme platné zákony ČR, a proto pokud se Vám zboží nebude zamlouvat, nám jej můžete neporušené, nepoužité a v originálním obalu zaslat do 14-ti dnů od koupě zpět.

Mohu sledovat svou vyexpedovanou zásilku na internetu?
Ano toto je možné, stačí pouze napsat do poznámky při objednávce zmínku o zaslání čísla Vašeho balíku

zpět
 
PŘIHLÁSIT SE | KOŠÍK
Košík je prázdný