Osobní odběr prodejna Litvínov
Osobní odběr je možné provést na naši kamenné provozovně v Litvínově, která je uvedena v sekci Kontakty. Při osobním odběru je možnost zaplatit v hotovosti. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny a jsou ZDARMA.
DPD CZ - zásilky doručuje do 24 hodin po celé ČR
Přepravní společnost DPD CZ doručují zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v doručovací době 9:00 - 18:00 hod. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem a připraveny k expedici. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00 hod. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.
Ceník doručení DPD CZ
Dopravné za 1 balík při platbě předem | 109,- Kč vč. DPH |
Dopravné při platbě na dobírku | 158,- Kč vč. DPH |
DPD SK - zásilky doručuje do 48 hodin po celé SR
Přepravní společnost DPD SK doručují zboží obvykle do 48 hodin po celé SR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v doručovací době 9:00 - 18:00 hod. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem a připraveny k expedici. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00 hod. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.
Ceník doručení DPD SK
Dopravné za 1 balík při platbě předem | 299,- Kč vč. DPH |
Reklamace poškození z dopravy
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s doručujícím řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit nejpozději druhý den od převzetí zásilky dopravci (DPD, ČP). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
V případě jakýchkoli problémů s dopravou zboží Vám poradíme na naší telefonní lince 476 112 100